טיול 3 ימים בקייב

הרבה אנשים נוסעים לקייב, עיר הבירה האוקראינית, לטיול של סופ"ש. לכן, טיול 3 ימים בקייב הוא טיול אידאלי שיאפשר לכם לטעום מכל מה שיש לעיר להציע – וגם להשאיר לכם טעם של עוד!

ארגנו לכם טיול אידיאלי של שלושה ימים, אבל חשוב לדעת – בקייב טיול יכול להתפרש למגוון כיוונים, תלוי במה אתם אוהבים – היסטוריה, ארכיטקטורה, אדרנלין וכיף, פעילויות לילדים, חיי לילה וקולינריה ועוד. לכן, הכתבה הבאה תציג רק המלצה, ואתם צריכים להתאים את הטיול ואת האטרקציות לטעמם האישי! 

יום 1: שיטוט במרכז קייב

בהנחה שאתם לנים באחד מבתי המלון במרכז העיר, נצלו את היום הראשון כדי להכיר את הסביבה שלכם ואת כל האתרים המרכזיים ברובע העתיק של קייב. אפשר להתחיל את היום ברחוב הראשי של קייב, חרשצ'אטיק, שעמוס בחנויות, מסעדות, בתי קפה ופאבים. בסופי שבוע המקום סגור והופך להיות מדרחוב ופסטיבל של ממש. נצלו את הבוקר כדי לשתות קפה באחד מבתי הקפה ולהנות מהאווירה, וכן קפצו לכיכר העצמאות.

אוקראינה, קייב, הכיכר המרכזית

לאחר מכן תוכלו להמשיך לארמון מרינסקי, הבית הרשמי של נשיא אוקראינה ובניין ארכיטקטוני מרשים בן 140 שנה. מסביב לארמון נמצא פארק מרינסקי, פארק ירוק ונעים, ונחמד לשוטט בין שביליו. אחרי שמיציתם את הירוק, יש כמה אתרים היסטוריים שאסור לפספס בביקור שלכם בקייב. הראשון הוא קתדרלת סופיה הקדושה, אחד האתרים הכי מזוהים עם העיר. השני הוא המנזר המוזהב של הקדוש מייקל.

בהמשך היום תוכלו לעלות ברכבל ולשוטט באזור פודול ההיסטורי. בקרו בכיכר קונטרקטובה, ומצאו מסעדה נחמדה לחטוף משהו לאכול. בדרך חזרה למרכז העיר עצרו בשער הזהב של קייב, שנבנה לפני יותר מאלף שנים(!) והיה אחד השערים שהקיפו את חומת קייב העתיקה. 

את הערב נצלו לארוחת ערב באחת המסעדות וכן ביקור באחד מהפאבים או המועדונים של קייב התוססת בלילה. 

יום שני: היסטוריה ומלחמות

את היום השני כדאי להתחיל במתחם המנזרים לאוורת קייב פצ'רסק, אתר מורשת עולמית של אונסק"ו. המקום מורכב מרשת של מנהרות שנחפרו על ידי הנזירים. כדאי לרדת מתחת לאדמה ולחקור את המנהרות, חוויה מיוחדת מאוד. אחרי שמיציתם את הנזירים, תוכלו להמשיך לפסל "אמא מולדת", אחד הפסלים המרשימים ביותר בעיר, בגובה 63 מטר, שנמצא ליד כמה אתרי מלחמה, כמו מוזיאון שעוסק במלחמת העולם השנייה. אם זה מעניין אתכם, שווה לקפוץ גם למוזיאון המרשים הזה. לאחר מכן, מומלץ להגיע גם ל"באבי יאר", מקום ליד קייב בו רצחו הנאצים את היהודים בשואה וזרקו אותם לגיא. היום הפארק הוא אתר הנצחה, ועל אף שהוא לא פשוט בכלל, מדובר על ביקור חשוב ועוצמתי.

את היום  סיימו גם כן באחת המסעדות המומלצות במרכז העיר, וכן באחד הפאבים או המועדונים עם בירה או קוקטייל.

יום שלישי – דברים אחרונים להספיק

טיול 3 ימים בקייב מגיע לסיומו ביום השלישי, וזה הזמן להספיק את כל הדברים שחשוב לכם לראות. אנחנו ממליצים על מוזיאון צ'רנוביל, מוזיאון עוצמתי מאוד העוסק בתאונת הגרעין בצר'נוביל. שימו לב – לא כל כך מתאים לילדים. משם תוכלו להמשיך לאי הידרו פארק שבנהר הדנייפר, להשתזף על החופים, לשחות בנהר ואפילו לקפוץ לפארק המים שנמצא על האי. את היום אפשר לסיים עם שופינג ברחוב הראשי.

בתים צבעוניים

קייב עמוסה באטרקציות ומקומות לראות, ולכן שלושה ימים הן רק טיפה ממה שמחכה לכם בעיר. שיטוט ברחובות העתיקים,  ביקור במוזיאונים, תרבות, אוכל ואטרקציות מחכים לכם בכל פינה, ויגרמו לכם לחזור שוב ושוב!

תוכן עניינים

מחפשים מדריך בקייב?

השאירו פרטים ונחזור אליכם עם הצעה!

ביטוח נסיעות לקייב, אוקראינה
קייב, בירת אוקראינה, היא עיר שמשלבת בין העתיק לחדש בצורה מרהיבה. מקדשי העיר העתיקה והארכיטקטורה הסובייטית, דרך הפארקים הירוקים ועד לחיי הלילה התוססים והקהילה האמנותית...