מסעדות בקייב

סצנת הקולינריה של קייב הופכת מגוונת יותר ככל שהשנים עוברות, והיום אפשר למצוא בעיר מטבחים מגוונים מכל העולם. מלבד מנות אוקראיניות מסורתיות, ניתן למצוא מסעדות איטלקיות ואסייתיות, מסעדות צמחוניות ואפילו אוכל רחוב שללא ספק שווה טעימה.

כל אחד יכול למצוא את מה שהוא אוהב בקייב, ומגוון המסעדות הגדול רק הולך ומפתיע, עם מסעדות גורמה יוקרתיות (שעדיין נחשבות זולות לתייר הישראלי) וכמובן מקומות זולים בצורה מעוררת קנאה.

אם אתם מחפשים מסעדות בקייב, אירגנו לכם רשימה של 10 מהמקומות הטובים והמגוונים ביותר בעיר. בתיאבון!

10 מסעדות המומלצות ביותר בקייב

01.

מסעדת Petrus-B

אם אתם מחפשים לטעום מהמטבח האוקראיני, אתם מוכרחים לבקר במסעדת Petrus B, מסעדה שכולה על טהרת המטבח האוקראיני. המטבח הזה מאופיין באוכל כבד ועשיר, ובתפריט תמצאו את כל המנות המסורתיות של אוקראינה, ביניהן וורינקי במילויים שונים, עוף קייב, פנקייק תפוחי אדמה במילוי בשר וכן ניוקי אוקראיני. בנוסף למנות המסורתיות, מי שפחות מתחבר יכול למצוא גם מנות אירופאיות מערביות קלאסיות. המסעדה ממוקמת בלב ההיסטורי של קייב, ומציעה אווירה אותנטית וחמימה.

  • כתובת: Esplanadna Str., 28  

02.

מסעדת Praga

מסעדה משפחתית שפתוחה עוד משנת 1956. גם במקום הזה תמצא מנות אירופאיות ואוקראיניות מסורתיות וכן מגוון גדול של מנות בשר. כמו כן תוכלו להנות משתיה אלכוהולית, וויסקי, רום וכן בירות צ'כיות. המסעדה עצמה, שממוקמת כ-10 דקות ממרכז קייב, נמצאת בתוך וילה בלב הפארק ומציעה גם שולחנות בחוץ המשקיפות לנוף הירוק, ולכן כבר מבטיחה אווירה ייחודית במיוחד.

03.

מסעדת Kuvshin

מסעדה פופולרית המציעה מנות מוכרות של המטבח המזרחי-אירופאי, שמבושלות בהתאם למסורות או לחילופין בביצוע מקורי וייחודי של השף. בין המנות תמצאו שילוב של מטבח ארמני, גיאורגי, קווקזי ואוקראיני ומנות כמו צ'ורבה, חצ'פורי, שישליק וקבב. כמו כן תוכלו להנות מיין ביתי ומיצי פירות, שניהם מוגשים בכדים מסורתיים. אם אתם באים עם ילדים, דעו שיש חדר משחקים במיוחד עבורכם!

04.

מסעדת Eshak

מסעדה צבעונית עם אווירה טובה בלב קייב, שמציעה מנות מהמטבח האוזבקיסטני לצד מנות פופולריות קלאסיות של מטבחים שונים ברחבי העולם כמו המטבח המזרח-תיכוני והאסייתי. המטבח במסעדה פתוח, ומאפשר לאורחים לצפות בתהליך הכנת הארוחות. המסעדה עצמה מקושטת במוטיבים מזרחיים, ריהוט עץ, שטיחים פרסיים, מרפסת קיץ והרבה ירוק, שיוצרים אווירה סופר כיפית וקלילה. במסעדה מחכה לכם גם מגוון גדול של יין, תה וכן נרגילות. 

05.

מסעדת Alaska

מסעדת אלסקה היא מסעדת דגים ומאכלי ים יוקרתית וטרייה, עד כדי כך שבלב המסעדה תמצאו  אקווריום עם סרטנים ותוכלו לבחור את האחד שלכם. המטרה של המסעדה היא להציג לסועדים את הטעם הטרי והראשוני של דגים ופירות ים, שעוברים מינימום של עיבוד, ובשילוב עם רטבים ומתכונים של מטבחים שונים ברחבי העולם. אם מאכלי ים טריים מדברים אליכם, אסור לכם לפספס את המקום הזה.

  • כתובת: Kyiv, vul. Sichovykh Striltsiv 20

06.

מסעדת Kanapa

מסעדת הגורמה הזו ממוקמת באחד הרחובות המפורסמים ביותר בקייב, ומשקפת את האווירה ההיסטורית והיצירתית של המקום. במסעדה הזו תמצאו פרשנות מודרנית למנות מזרח אירופאיות מסורתיות, וזו הייחודיות העיקרית שלה. המסעדה מעוצבת בסגנון אלגנטי המאה ה-19, ולכן ברקע אתם עשויים לשמוע מוזיקה קאמרית ועל הקירות תלויות יצירות אומנות המוצעות לרכישה. בקיץ נפתחת המרפסת ומשקיפה על האזור.

  • אתר: לחצ/י לאתר
  • כתובת:  19 Andriivs'kyi descent, Podil's'kyi district Kiev

07.

מסעדת BAO

אם קצת מאסתם באוכל האוקראיני והאירופאי, וחשקתם במטבח אסייתי, כדאי לכם להכיר את המסעדה הסינית הזו שנחשבת לאחד המקומות הטובים ביותר לאכול בקייב. המסעדה לוקחת השראה מהמסורת האסייתית, ומציעה מנות מגוונות של נודלס, דים סאם ושו-מאי, שמוכנות במטבח פתוח ללקוחות. במסעדה שולחנות ארוכים משותפים, והיא מעוצבת במודרניות שלוקחת השראה מיערות הבמבו של סין.

08.

פיצריית Pizzeria Napule

ועוד דרך לברוח קצת מהאוכל האוקראיני היא בפיצרייה המצוינת הזאת, שמצויידת בתנור נפוליטני ומשתמשת אפילו בקמח מנאפולי, ולכן היא ללא ספק מרגישה כמו פיסה איטלקית בלב אוקראינה. בתפריט תמצאו לא רק פיצות, אלא גם פסטות, מרקים, סלטים ואפילו מנות בשריות. מסעדות איטלקיות אפשר למצוא בכל מקום, אבל מסעדות איטלקיות שהן איטלקיות באמת ועושות את מה שהן צריכות לעשות פשוט מצוין – זה כבר יותר קשה למצוא, והמסעדה הזו לגמרי עונה על הקריטריונים.

09.

מסעדת lmbir הצמחונית

במזרח אירופה המודעות לתזונה צמחונית וטבעונית היא לקויה, אבל בקייב תמצאו גם אופציות כאלו, והעיר הופכת מודעת יותר ויותר לתזונה הצמחונית. אחד מהמקומות האלו הוא מסעדת lmbir, בית קפה רגוע, צמחוני ונינוח עם תפריט צמחוני לחלוטין, שמשתנה מיום ליום ומציע מנות בריאות צמחוניות וטעימות, לצד תפריט משקאות בריאותי גם כן הכולל תה ומיצי פירות. המקום מעוצב בחמימות, עם כורסאות נוחות וספרים, ותרצו להישאר שם שעות ארוכות. 

  • כתובת: Zhylianska St, 7, Kyiv,

10.

עגלת האוכל Furgoneta

לכבוד סיום הרשימה, הנה מקום שהוא קצת אחר, ומייצג את סצנת דוכני האוכל שהולכת וצוברת תאוצה בקייב. המקום הזה מציע המבורגרים מבקר, עוף או בייקון, וכן תוספת של גבינות מקומיות לצד רטבים. מדובר על מנת רחוב עסיסית וטעימה, שמתאימה בדיוק לנשנוש הזה שאתם צריכים בצהריים ובעלות נמוכה ומשתלמת. המקום מציע גם מנות נודלס טעימות וצ'יפס. 

  • אתר:  לחצ/י לאתר
  • כתובת: העגלה הזו מחכה לכם במספר מקומות בקייב, אחד מהם בכתובת  Fizkultury St., 51, Kiev 01033 

מחפשים מסעדות מומלצות בקייב ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם עם הצעה!

לחצ/י כאן למעבר לטיסות סודיות לקייב