מסעדות ואוכל כשר בקייב ואוכל כשר בכללי

בקייב ישנה קהילה יהודית קטנה, כך שאם אתם מחפשים אוכל כשר בקייב, יש מספר מקומות שתוכלו להגיע אליהם. המקומות הכשרים נמצאים לרוב סביב אחד מבתי הכנסת של קייב – בית הכנסת ברודצקי של חב"ד, או בית הכנסת המרכזי פודול. כמו כן, ישנן שתי מכולות עיקריות כשרות המספקות מוצרים ישראלים או אוקראינים כשרים.

ליקטנו עבורכם את כל המידע החשוב על אוכל כשר בקייב כך שתוכלו לנסוע לחופשה שלכם עם כל מה שצריך לדעת!

אוכל כשר בקייב

 

מסעדת מנד'יס

מסעדה שנמצאת בצמוד לבית הכנסת ברוצדקי. המסעדה היא מסעדה בשרית, כשרה למהדרין. במסעדה ניתן למצוא דגים, בשרים, סלטים, מנות ראשונות שונות וכן גם ארוחות בוקר ישראליות. המסעדה פתוחה בכל יום חול עד השעה 23:00 ובכל שישי עד 15:00.

  • כתובת: Deribasovskaya 10, Kiev

מסעדת טקידה

מסעדה שיושבת בצמוד לבית הכנסת פודול. המסעדה היא מסעדה בשרית, וכוללת מנות שונות בסגנון יהודי מזרח אירופה. בין היתר תמצאו מנות בשריות, המבורגרים, דגים ואפילו סושי לצד תוספות שונות, חומוס, פסטות וקינוחים. המסעדה פתוחה רק בימי חול, בשעות 12:00-23:00

  • כתובת: Shchekavitskaya str. 29, Kiev

פלאפל קיפיש

אם אתם מתגעגעים לפלאפל בביקורכם בקייב, תוכלו לקפוץ לפלאפל קפיש ולהנות ממנת פלאפל כשרה. מדובר על דוכן אוכל שמציע מנות חומוס ופלאפל. המקום פתוח עד השעה שמונה בכל ערב, ובשישי עד השעה שלוש אחה"צ. 

  • כתובת: Shota Rustaveli St. 13, Kiev 

קפה בית יהודה

מסעדה בשרית כשרה ליד בית הכנסת ברודצקי. במסעדה ניתן למצוא ארוחות בוקר, צהריים וערב, וכן ניתן לקיים אירועים פרטיים. המסעדה מציעה אוכל ביתי בסגנון יהודי מזרח-אירופאי. היא פתוחה בכל יום חול עד השעה שמונה בערב, ובשישי עד שעתיים לפני כניסת השבת.

  • כתובת: Shota Rustaveli 13 St. Kiev

מכולות יהודיות

אם אתם מחפשים לקנות מוצרים כשרים, ישנן שתי אופציות עיקריות לעשות זאת: 

האופציה הראשונה היא סופר ברודצקי ליד בית הכנסת ברודצקי (רחוב שותא רוסטוולי 13). במקום תוכלו למצוא מוצרים ישראלים ואוקראינים כשרים, כולל בשר טרי, אוכל כשר מוכן וחלות חמות בכל שישי. בחגים ניתן למצוא אוכל המאפיין את החג ומסורתי לו, כמו סופגניות או משלוחי מנות. לחנות יש עמוד פייסבוק: https://www.facebook.com/superbrodsky/

ניתן למצוא גם צרכנייה כשרה בקייב, ובה יינות כשרים מישראל, בשר ועופות כשרים ולחם ישראלי טרי. את הצרכנייה אפשר למצוא בקומה הראשונה בבית הכנסת פדול, בית הכנסת המרכזי של קייב (שנמצא ברחוב ש'קביצקיה 29). במקום מוצרים רבים מישראל, רטבים, מוצרים יבשים, שוקולדים ועוד. החנות פתוחה כל יום עד השעה שבע, ובימי שישי עד שעתיים לפני כניסת השבת. 

תוכן עניינים

מחפשים מדריך בקייב?

השאירו פרטים ונחזור אליכם עם הצעה!

ביטוח נסיעות לקייב, אוקראינה
קייב, בירת אוקראינה, היא עיר שמשלבת בין העתיק לחדש בצורה מרהיבה. מקדשי העיר העתיקה והארכיטקטורה הסובייטית, דרך הפארקים הירוקים ועד לחיי הלילה התוססים והקהילה האמנותית...