שבע אפליקציות חובה שאתם חייבים בביקור שלכם בקייב

היום כל טיול בעולם יכול להפוך להיות הרבה יותר קל ופשוט אם מורידים מראש את האפליקציות הפופולריות ביעד אליו נוסעים. עם האפליקציות האלו תוכלו להתנייד בקלות בעיר בכל אמצעי התחבורה, לדעת אלו מסעדות נמצאות סביבכם, לקבל מידע על אטרקציות ואתרים תיירותיים באזור ולהקל משמעותית על ההתנהלות שלכם בעיר!

אם אתם נוסעים לקייב בקרוב, איגדנו לכם 7 אפליקציות שאתם מוכרחים להוריד לפני החופשה שלכם!

אפליקציית EasyWay

האפליקציה הזו היא אפליקציית חובה בביקור שלכם בקייב. היא כוללת את כל דרכי התחבורה הציבורית בקייב, כולל אוטובוסים, מטרו, חשמליות, אוטובוסים חשמליים ומוניות שירות. האפליקציה כוללת גם לוח זמנים ומיקומי GPS של האוטובוסים הקרובים, בדומה לאפליקציות המוכרות בארץ שמספקות שירות דומה. בלוח הראשי אתם בוחרים את היעד אליו אתם רוצים להגיע, ומקבלים רשימה של כל האופציות הטובות ביותר. אם אתם מתכוונים להתנייד בתחבורה ציבורית בביקור שלכם בקייב, זו אפליקציה שאתם חייבים להוריד עכשיו למכשיר שלכם!  

קישור לApp Store

קישור לגוגל Play

אפליקציית מוניות

בכל פעם שמגיעים ליעד חדש אסור לשכוח להוריד את אפליקציית המוניות שפועלת בעיר. בקייב אפשר למצוא שתי אפליקציות כאלו: הראשונה היא האפליקציה העולמית Uber, שפועלת גם בקייב, והשנייה היא אפליקציה אלטרנטיבית שנקראת Uklon, שהיא אפליקציה מקומית של אוקראינה. בשתי האפליקציות תוכלו למצוא מוניות שיגיעו עד אליכם בתוך דקות, לשלם דרך האשראי, וכן לראות את מחיר הנסיעה לפני שאתם עולים על המונית. שתי האפליקציות נחשבות למוצלחות ואמינות. 

האפליקציה AwesomeKyiv

האפליקציה הזו היא האפליקציה המושלמת לתייר. מדובר על אפליקציה שהיא בעצם מדריך תיירים באנגלית בסביבות קייב, והיא כוללת מידע על אתרים היסטוריים, אירועים בעיר, אמנות, תרבות, ספורט, ספרות, מסעדות, אוכל רחוב ועוד. דרך האפליקציה תוכלו להגיע לכל מיני פנינים בעיר, כולל מיקום GPS, ולממש את מלוא פוטנציאל הביקור שלכם!

אפליקציית Kyiv Murals

אם אתם מתעניינים באמנות קיר וגרפיטי, זאת אפליקציה שאסור לכם לפספס. האפליקציה הזו היא מפה דיגיטלית שמציגה למעלה ממאה ציורי קיר הפרוסים ברחבי קייב, כולל תמונות והסברים. דרך האפליקציה תוכלו ליצור רשימה של כל האתרים שאתם רוצים להגיע אליהם, או לבחור ציורי קיר שקרובים אליכם ממש עכשיו. זו אפליקציה נהדרת למי שמתעניין באומנות ורוצה לבדוק את אמנות הרחוב המעניינת של קייב.

האפליקציה Bolt

אם אתם מחובבי הקורקינטים החשמליים, אז זה זמן טוב להכיר את האפליקציה BOLT, שמזכירה את אפליקציות הקורקינטים הציבוריים שנמצאים גם כאן בארץ. באמצעות האפליקציה תוכלו לקחת את אחד הקורקינטים של בולט שמפוזרים בעיר ולרכב ליעד שלכם. התשלום הוא פר דקה, ומועבר באשראי שהכנסתם לאפליקציה. שימו לב שיש הגבלות היכן ניתן להשאיר את הקורקינט בסיום השימוש, וכדאי להשתמש במפה של האפליקציה. אגב, אם אתם יותר בעניין של אופניים מאשר קורקינט, תוכלו להוריד את האפליקציה Nextbike, שמאפשרת לכם לשכור אופניים ברחובות קייב.

האפליקציה Glovo

רוצים להזמין אוכל למלון או לדירה ששכרתם לחופשה, או סתם בא לכם להסתכל איזה מסעדות יש באזור? האפליקציה Glovo תעמוד לרשותכם. מדובר על אחת האפליקציות הכי פופולריות באוקראינה להזמנת אוכל. מעבר למסעדות בכל רחבי קייב, היא כוללת גם אפשרות להזמנה מהסופרמרקט, בתי המרקחת וכדומה. מחיר המשלוח נע בין 40-45 UAH, וזמן המשלוח הממוצע הוא כ-35 דקות. 

מטרו קייב

עוד אפליקציה שכדאי להחזיק ברשימה שלכם לפני שאתם מגיעים לקייב היא האפליקציה של המטרו, בעיקר אם אתם מתכננים להתנייד לא מעט דרך המטרו של העיר. האפליקציה הזו היא מפה של המטרו, והיא עובדת גם אופליין, כלומר תוכלו להתנהל דרכה גם כשאתם נמצאים מתחת לאדמה. דרכה תוכלו ליצור את המסלול שלכם, להבין כמה זמן עד שתגיעו ליעד (כולל הזמן שתבזבזו על המדרגות הנעות!) ולראות את כל הקווים האפשריים. 

תוכן עניינים

מחפשים מדריך בקייב?

השאירו פרטים ונחזור אליכם עם הצעה!

ביטוח נסיעות לקייב, אוקראינה
קייב, בירת אוקראינה, היא עיר שמשלבת בין העתיק לחדש בצורה מרהיבה. מקדשי העיר העתיקה והארכיטקטורה הסובייטית, דרך הפארקים הירוקים ועד לחיי הלילה התוססים והקהילה האמנותית...